Presentatie

Presentatie


Verkoopstyling


Voor een betere verkoopbaarheid.

Innovatie is voor ons kantoor een belangrijk woord. Wij zijn altijd bezig om vooruit te kijken om zo het beste resultaat te bereiken.

Het stylen van een woning zal in de toekomst vast onderdeel worden alvorens de verkoop van een woning opgestart zal worden. Wij hebben deze kracht nu al in huis. Met gepaste trots laten wij weten dat Heidi de Haan een gespecialiseerde training verkoopstyling heeft ondergaan bij House of KIKI. Dit betekent onder meer dat wij de meest uitgebreide dienstverlening aan kunnen blijven bieden. In ons verkooppakket is de styling standaard inclusief/inbegrepen.

Wat doen we?
Wij zullen samen met u in de huid van de aspirant koper kruipen om zo uw woning aantrekkelijker te maken. Dit betekent dat een kritisch oog voor meerwaarde zal zorgen. Er wordt onder andere gewerkt met zichtlijnen, daglichttoetreding en rust. Ook hebben wij contacten gelegd met diverse bedrijven, zodat wij voor accessoires, meubels en tuinarmaturen kunnen zorgen. Dit alles wordt met u besproken in een persoonlijke ontmoeting.

kiki

 

Superieure presentatie


Link Makelaars levert de hoogste kwaliteit om uw woning succesvol te verkopen. U wilt toch dat uw woning de presentatie krijgt die het verdient?! Doordat er meer woningen dan ooit te koop staan, is de concurrentie voor uw woning aanzienlijk. Hoe kunt u er nu voor zorgen dat ze uw woning kiezen? Allereerst door uw woning op schitterende wijze te presenteren. Potentiële kopers zoeken voornamelijk op internet een woning om te gaan bezichtigen. Als uw woning er dan niet uitspringt, dan klikken ze direct door naar een andere woning die wel de interesse wekt. Bij Link Makelaars worden altijd professionele foto’s genomen door onze eigen fotografe Heidi de Haan, waardoor u verzekerd bent van kwalitatief goede foto’s. Uiteraard worden de foto’s ondersteund door pakkende verkoopteksten.

Om uw woning te onderscheiden in de markt en te zorgen dat deze opvalt tussen de vele concurrenten, werkt Link Makelaars met de nieuwste presentatietechnieken zoals de 2D&3D presentatie, professionele 360 graden foto’s en video’s. Uw woning wordt vanzelfsprekend zeer uitgebreid gepresenteerd op de website Funda, waar kijkers zelfs een ‘virtuele wandeling’ door uw woning kunnen maken!

2D&3D presentatie
• uw woning gepresenteerd met plattegronden (‘plat’, 2-dimensionaal)
• potentiële kopers kunnen de woning inrichten met meubels en accessoires
• verkopen is maatwerk: wij passen de indeling aan naar wens van de potentiële koper
• met 1 druk op de knop uw woning volledig in 3D (‘ruimtelijk’, 3-dimensionaal)

360 graden foto’s
• uw woning gepresenteerd met dynamische 360 graden foto’s
• stap virtueel in de woning en kijk rond
• geef potentiële kopers een beter beeld van de sfeer in en om het huis

Video
Een video bij uw presentatie brengt de sfeer van uw huis en de directe omgeving over. Met een video kunt u inzoomen op de mooiste en belangrijkste aspecten van uw huis, zoals het uitzicht, de lichtinval of authentieke elementen. De online kijker ervaart zo de sfeer van uw huis optimaal en krijgt een voorproefje op de werkelijke bezichtiging.

De voordelen
• uw woning wordt beter, langer en intensiever bekeken
• uw woning wordt veel duidelijker en inzichtelijker gepresenteerd
• uw woning valt op ten opzichte van uw concurrenten
• potentiële kopers krijgen op internet al de juiste indruk van uw woning
• de kwaliteit van de bezichtiging en de kans op succes neemt toe
• uw woning wordt sneller en voor een hogere prijs verkocht!

Virtueel interieur met (interactieve) StyleSwitcher
Wij zetten de StyleSwitcher in om interieurstijlen te visualiseren. Dit om de verkoop van woningen te stimuleren. Door verschillende interieurstijlen van een woning te presenteren op internet kunnen geïnteresseerden mogelijke stijlen van een interieur optimaal beleven. De beelden, die laten zien wat een ander interieur doet voor een woning, zorgen ervoor dat een potentiële koper een al dan niet ingerichte ruimte beter kan vertalen naar de eigen wensen.

Tijdens het online visualiseren worden diverse mogelijke inrichtingen en stijlen van een huis of appartement getoond, wat de kans vergroot om meer mensen aan te spreken en hen zo te ‘verleiden’ tot een live bezichtiging. Hoe langer men kijkt naar een woning, hoe groter de emotionele betrokkenheid. Dit geeft een grotere kans dat iemand een bezichtiging aanvraagt.